Pomoc

Ile wynosi aktualny czas realizacji zamówień?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje o przyjęciu płatności. Wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji, który nie przekracza 15 MINUT!  (Allegro do 30 minut /  Ceneo do 12 godzin)

Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Jak zareklamować zakupiony produkt?

W przypadku wystąpienia problemów z zakupionym produktem należy skontaktować się z działem obsługi klienta pod adresem kontakt@wyrm.pl

W treści zgłoszenia należy podać szczegóły dotyczące występującego problemu. Otrzymaną reklamację przekazujemy do weryfikacji dystrybutorom i w najbliższym możliwym terminie informujemy państwa o proponowanym przez naszą firmę rozwiązaniu. Weryfikacja trwa od 48 godzin do 14 dni roboczych. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość, każde zgłoszenie wymaga dokładnego sprawdzenia.

Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy dostarczane mu są treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Jak aktywować zakupiony produkt?

Pełne instrukcje aktywacji zakupionych kluczy cyfrowych dostępne są w dziale AKTYWACJA. Poradnik zawiera najpopularniejsze platformy z oferowanych przez nas gier, programów i prepaidów.

Jak sprawdzić dostępność produktu?

Na stronie naszego sklepu prezentowane są jedynie aktualnie dostępne produkty. W przypadku gdy nie dysponujemy wymaganą ilością towaru dla złożonego zamówienia, klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.

JAK SPRAWDZIĆ STATUS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach.

Gdzie mogę znaleźć informacje o polityce prywatności RODO?